SÜNGERBOB!!!

Öncelikle, aranızda Süngerbob'u tanımayan var mı diye bir sorayım. Eğer varsa hemen onu ve arkadaşlarını size tanıtayım!

 

SÜNGERBOB KAREŞORT

 

İşte bu tatlı küçük süngerimsi varlık Süngerbob! O çok iyi kalpli ve sevimli bir yaratık. Süngerbob fazla saf olduğundan ondan ne istenirse yapar. Denize düşüp oraya saplanmış olan bir ananasta yaşar. (Not: Aslında Süngerbob'un evinin olduğu yer önceden Squidward'ün cennet bahçesiymiş. Ananasın altındaki çiçeklerde ordan kalma.) Süngerbob'un en yakın arkadaşı ondan salak olan tek Bikini Bottom sakini Patrick Star'dır. Evinde salyangozu Gary ile birlikte yaşar. Kime sorarsak soralım herkes onun yaşının beş falan olduğunu söylüyor fakat o bilinen yaşıyla yirmi iki yaşındadır.(Ehliyet sınavına beş yaşında biri giremiyeceğine göre...) Ama, Stephen Hillenburg tarafından beri 10 yıl geçmiştir. Süngerbob aynı zamanda bir işte çalışır. Yengeç Restoran'da ızgaracılık yapar.

 

 

PATRİCK STAR

Bu Patrick. Onun hakkında söylenebilecek ilk şey çok aptal olması ve bunun kendisinin hala fark etmemiş olmasıdır. O bir denizyıldızı. (Zaten ilk gördüğünüzde sanki anlamamışsınız gibi!)  Süngerbob'un en iyi arkadaşıdır. Patrick, Süngerbob'un evinden bir ev uzakta yaşar. Evi bir kaya parçasıdır. Kaya parçasının tek özelliği tepesinde bir anten olmasıdır. Bu kayanın altında yaşar. Patrick işte çalışmıyor ama bir iki kere Yengeç Restoran'da çok kısa süreliğine işe alınmıştır. Patrick bazen çok akıllı gibi görünüp aşırı mantıklı ve çok uzun cümleler kurabiliyor. Ama bunları bilmeden söylüyor. Süngerbob da bu sebepten dolayı onun çok akıllı olduğunu düşünür.

 

 

SQUİDWARD TENTACLES

 

 Squidward bie mürekkep balığıdır. toplam 6 kollu bir yaratıktır. Huysuzdur. Aslında bütün huysuzluğu Süngerbob yüzünden olmuştur. Süngerbob'dan nefret eder. Sanata ilgisi vardır. Ama çok da başarılı değildir. Mesela klarneti kötü çalar ve resmini de kimse beğenmez. (Cesur ve toy adlı resmini kimse sevmemiştir.) Süngerbob ile Patrick'in evleri arasındaki efsanevi Pakalya Adası kafası şeklinde bir evde yaşar. En büyük düşmanı Squilliam'dır. Hayali olan herşeye sahiptir ve çok zengindir. Squidward de Yengeç Restoran'da kasiyer olarak çalışır.

 

 

 

SANDY CHEEKS

 Sandy denizin altındaki bir hava küresinde yaşayan bir kara sincabıdır. Teksaslıdır. Süngerbob ve Patrick ile yakın arkadaşdır. Bazen Patrick onu deli edebiliyor. Sandy akıllı bir sincaptır. Farklı buluşlar icat eder. Aynı zamanda Süngerbob ile Karatay (deniz karatesi) yapmaya bayılırlar. Çok güçlüdür. Adrenaline bayılır ve her zaman tehlikeli sporlarla uğraşır. Bazı insanlar Süngerbob ile onu yakınlaştırabiliyor fakat kim bu çizgifilmde kare sincaplar olmasını ister ki? ( not çok önemli: 10.yıl özel bölümde süngerbob ile sandy evleniyordu, ama sonra bunun bir tiyatro oyunu olduğu ortaya çıkıyordu, panik olmaya gerek yok!!!) 

 

 

GARY

 

Gary, Süngerbo'un evcil salyangozudur. Süngerbob'dan daha akıllı bile olduğu söylenebilir. Gary miyavlar. Aslında gerçek hayatta o bir kedi. Gary çok yavaştır diyemeyiz. Bazen istediği bir şey oldu mu hemen ona doğru ışık hızıyla koşar. Süngerbob onu çok sever. Squidward ise onun kırma bir salyangoz olsuğunu söyler ve onu sevmez.

 

 

EUGENE KRABS (BAY YENGEÇ)

Bay Yengeç ,Yengeç Restoran'ın sahibi ve gözü paradan başka birşey görmeyen cimri bir yengeçtir.Gerçekten parayı çok sever. Sadece 1kuruş için ne istenirse yapar. Süngerbob ve Squidward'e maaş vermez. (Squidward belki zorla maaş alıyordur ama bilemiyorum...)

Kızı ile birlikte bir çapada yaşar. Kızı bir balinadır ve adı da Pearl yani İnci'dir. ( Herhalde bu adı koymasının sebebi ona parayı ve zenginliği hatırlatmasıdır.)

 

 

SHELDON PLANKTON

 Plankton, Bay Yengeç'in ezeli rakibidir. Restoranı Balık Kovasında robot karısı Karen ile birlikte yaşar. Kötü kalplidir. %1 kötülük ve %99 sıcak havadan oluşmaktadır. (bir bölümünde duymuştum da!) Yengeç Burger'in tarifini çalmaya çalışır. Ama hiç başarılı olamaz. Çok küçüktür.
 

Yorum Yaz